خانه / خبری و تحلیلی / دکتر پیوندی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر پیوندی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بالاخره وزیر بهداشت هفته قبل دکتر پیوندی متخصص گوش وحلق و بینی را به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعیین نمودند و در جلسه تکریم (شما بخوانید تسلیم) و معارفه آرزو نمودند که دکتر پیوندی ایشان را رو سفید نمایند.

ما نیز بنا به رسم دیرین ضمن تبریک به جناب آقای دکتر پیوندی برای موفقیت در این جایگاه، آرزو می نماییم تا وزیر محترم روسفید شوند. اصلا وزیر که رو سیاه نمی شود آن زغال است که روسیاه می شود. وزیر که زغال نیست. اهل زغال هم نیست.

با اینکه مطمئنیم ایشان رو سیاه نمی شود پیشنهادی داریم تا انشاء الله روسفیدتر شوند.  یکی از اصول اولیه، بدیهی و پذیرفته شده در تمام دنیا برای رو سفید  شدن ثبات مدیریت می باشد. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی چند سال گذشته بزرگترین صدمه را از عدم ثبات مدیریت دید. بطوریکه بعضی از روسا مدت زمان مدیریتشان به کمتر از دو سال می رسید. این زمان کوتاه فرصت شناسایی  مشکلات و ارائه راه حل را به قویترین مدیران نیز نخواهد داد. چنین تغییراتی (به هر علتی که باشد) صدمه آن در ابتدا به مردم وارد خواهد شد. یادمان نرود نام وزارت مربوطه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و گاها عواقب چنین تغییراتی حتی در خانه بهداشت های شهرستان های اطراف تهران نیز مشاهده خواهد شد. نتایج چنین تغییری بر سطح آموزش و دانشجویان و اعضای هیئت علمی که اظهر من الشمس است. بنابراین پیشنهاد می شود جناب آقای دکتر هاشمی رسم وزرای قبلی را تکرار ننمایند و فرصت مناسب برای بروز توانایی ریاست جدید را فراهم آورند  تا روسفید شوند!

درباره مدیر سایت

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*